Nowe wyzwania i problemy wymuszają znalezienie nowych rozwiązań. Jednak na tyle, na ile to możliwe, warto przewidywać przyszłość. Wdrażanie nowoczesnych systemów zarządzania czasem i zadaniami to rozwiązanie na wyciągnięcie ręki, które możesz zastosować na “już”, nie czekając na to, aż sytuacja będzie tego wymagać. Jeśli niewielkim kosztem możesz podnieść wydajność pracowników i zwiększyć obroty firmy, to dlaczego by z tego nie skorzystać?

Nowoczesne rozwiązania dla nowoczesnych firm!

Zdalna obsługa klienta jest o wiele bardziej wymagająca niż ta twarzą w twarz. Telefony, wiadomości mailowe, SMS, konwersacje na czacie – wszystko to sprawia, że łatwo pogubić się w nadmiarze informacji. Zdarza się również, że jeden klient próbuje nawiązać kontakt z firmą różnymi kanałami praktycznie w tym samym czasie.

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na to, jaką opinię klient będzie miał o firmie, jest właśnie kontakt z jej pracownikami. Jeśli telefony nie będą odbierane (co zdarza się często, chociażby ze względu na obciążenie linii czy telefony po godzinach pracy firmy, gdy nikogo już nie ma), a firma nie będzie oddzwaniać, klient niemal automatycznie wyrobi sobie negatywną opinię i może zaniechać ponownych prób kontaktu.

To prosta droga do tego, by stracić nie tylko potencjalnych nowych klientów, ale także tych dotychczasowych. Nie możesz sobie przecież na to pozwolić, prawda?

Zabezpiecz się przed taką ewentualnością, zanim dojdzie do takiej sytuacji. Systematyczne szkolenia pracowników są co prawda istotne, jednak aby realnie wpłynąć na poprawę wyników pracy, warto wdrożyć nowe technologie, które znacznie ułatwią pracę.

Wirtualna centrala telefoniczna to nowoczesna, zintegrowana platforma do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących, a także kilku najpopularniejszych kanałów komunikacji: poczty głosowej, poczty elektronicznej, faksu czy czatu.

Wirtualna centrala telefoniczna – co zyskasz, wdrażając ten system?

Wirtualna centralka telefoniczna to nowoczesne i funkcjonalne rozwiązanie, dzięki któremu zyskasz czas, miejsce i swobodę. To system umieszczony w chmurze, z poziomu którego masz dostęp do wszystkich funkcji. Połączenia telefoniczne, wideo- i telekonferencje, a także obsługa poczty, czatu i faksu – obsługa wszystkich tych funkcji jest możliwa z poziomu jednego urządzenia. Nie potrzebujesz więc kilku urządzeń i sieci – wszystko jest przeniesione do Internetu!

Wdrożenie wirtualnej centrali telefonicznej znacznie usprawni codzienną pracę w firmie, pozwalając jednocześnie na znaczącą redukcję kosztów. Dzięki temu rozwiązaniu praca zdalna będzie możliwa w każdej chwili, bez konieczności wcześniejszego przygotowywania się do niej.

Platforma umożliwia logowanie wielu urządzeń na jeden numer wewnętrzny: dzięki temu rozmowy możesz prowadzić z dowolnego urządzenia. Wirtualna centrala telefoniczna jest również kompatybilna z wieloma popularnymi systemami, dzięki czemu bez problemu się z nimi połączysz. Wdrożenie tego innowacyjnego rozwiązania nie wymaga więc dostosowywania miejsca pracy.

Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź szczegóły na https://systell.pl/wirtualna–centrala–telefoniczna/. Skontaktuj się z nami, a odpowiemy na wszystkie pytania.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj