YouTube to witryna do udostępniania filmów, która powstała w 2005 roku. Została ona stworzona przez trzech byłych pracowników PayPal, a następnie wykupiona przez Google w 2006 roku. Umożliwia ona użytkownikom przesyłanie, udostępnianie i oglądanie filmów. Pierwsze wideo na YouTube zostało przesłane 23 kwietnia 2005 roku. Od momentu swojego powstania, serwis YouTube rozrósł się wykładniczo. W grudniu 2017 roku miał on ponad miliard aktywnych użytkowników rocznie. Dla porównania w 2014 roku, liczba ta wynosiła zaledwie 400 milionów. Tempo wzrostu bazy użytkowników YouTube jest wyższe niż w przypadku Facebooka, Twittera czy Pinteresta w porównywalnym dla siebie okresie. YouTube to świetna platforma do udostępniania wideo z imponującą listą funkcji, które rozwijały się wraz z dojrzewaniem witryny przez lata. Narzędzia te obejmują transmisję strumieniową na żywo i filmy 360 stopni, znane również jako filmy 3D.

Dlaczego warto mieć kanał na YouTube?

Jeśli jesteś właścicielem firmy i chcesz sprzedać produkt, YouTube może być doskonałą platformą marketingową. Jest bezpłatny, dostępny dla każdego, a co najważniejsze ma niespotykany zasięg. W tym artykule omówimy niektóre powody, dla których warto rozważyć posiadanie własnego kanału YouTube.

Kanał YouTube jest pod wieloma względami podobny do każdego innego profilu w mediach społecznościowych. Ma swoją unikalną nazwę użytkownika, login, zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle – ale ma też coś, czego nie zapewnia żadna inna platforma społecznościowa – filmy.

Możesz użyć tych filmów w o wiele szerszym znaczeniu niż tylko pokazać, jak korzystać z Twojego produktu. Możesz również dodać je jako treści pomocnicze na swojej stronie internetowej, a nawet nagrać je jako samouczki, które pomogą w tym, jak rozwiązać problem za pomocą usług Twojej firmy.

Jak dodać film na YouTube?

  1. Zaloguj się na swoje konto w YouTube Studio.
  2. Naciśnij na napis „utwórz”, który znajduje się w prawym, górnym rogu ekranu.
  3. Wybierz plik, który chcesz udostępnić.

Jak wypromować film na YouTube?

Wypromowany film to taki, który ma dużo łapek w górek oraz spore wyświetlenia na YouTube.

Marketing wideo to świetny sposób na promocję marki lub produktu, ale uzyskanie wyświetleń w YouTube może być trudne. Ten artykuł pomoże Ci wypromować Twój film na YouTube, dzięki czemu będziesz mieć wiele polubień i poglądów.

Krótka uwaga: upewnij się, że film nie jest zbyt długi. Marketerzy, którzy szukają szybkich i łatwych sposobów, często nie doceniają czasu, jaki ludzie chcą spędzić na oglądaniu filmów online. Dlatego staraj się, aby Twoje filmy były krótkie, zwięzłe i wciągające. Jakie są inne nasze rady dotyczące wideo?

  1. Użyj chwytliwego tytułu, który przemawia do Twojej grupy docelowej.
  2. Opisz film słowami kluczowymi, które są odpowiednie do treści filmu.
  3. Utwórz świetną miniaturę do wideo i spraw, by można ją było łatwo udostępniać w mediach społecznościowych
  4. Skoncentruj się na tworzeniu wysokiej jakości, angażujących treści.
  5. Kup wyświetlenia i like na YouTube na specjalnie przeznaczonych do tego serwisach.

Podsumowanie

Jak widzisz działanie na YouTube wcale nie musi być takie trudne jak się wydaje. Wystarczy odrobina chęci oraz motywacji, a stworzysz coś niezwykłego. Taka forma reklamy marki osobistej czy produktowej, świetnie się sprawdza. A czy Ty masz już swój kanał na YouTube?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj