Wiele osób popełnia błąd myślenia, że otwarcie biznesu online będzie łatwe. Po tym wszystko, co musisz zrobić, to dostać stronę internetową i działa, a klienci przyjdą stadami, prawda? To nie może być bardziej odległe od prawdy. Istnieje wiele elementów do prowadzenia udanego biznesu online, które są niestety ignorowane przez tak wielu potencjalnych przedsiębiorców. Istnieje obecnie ponad 950 milionów stron internetowych, więc jest sporo konkurencji. Kiedy masz specjalistyczną wiedzę, internet jest miejscem, gdzie firmy mogą się rozwijać i zakupy online staje się coraz bardziej popularne z dnia na dzień. Więc, co można zrobić źle?

Nie jesteś wystarczająco widoczny

To nie jest łatwe do osiągnięcia, ale Twoja strona musi być widoczna dla grupy docelowej. Tak więc, jeśli ktoś wpisuje Twoją branżę i lokalizację w wyszukiwarce, Twoja firma musi być wysoko w rankingu, jeśli masz jakiekolwiek szanse na uzyskanie potencjalnych klientów, aby odwiedzili Twoją stronę. Twoja strona internetowa SEO musi być najwyższej jakości, więc często jest to dobry pomysł, aby uzyskać profesjonalną firmę SEO do wykonania pracy dla Ciebie. Podobnie, z liczbą płatnych reklam dostępnych w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google i serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek do ukierunkowania swoich klientów. Na przykład, Facebook umieści sponsorowane reklamy na kanałach informacyjnych ludzi, którzy mogą być zainteresowani produktami i usługami dla firm. Chociaż te metody kosztują pieniądze, wzrost widoczności jest bardzo prawdopodobny, aby przyciągnąć dodatkowe zamówienie i zarabiać pieniądze.

Brak prywatności

Dobrze jest, aby przedsiębiorstwa były przejrzyste i łatwe w kontaktach z klientami. Ważne jest jednak, aby pamiętać, że większość firm ma dużą liczbę konkurentów. Nie ma dwóch dróg – biznes jest konkurencją. Im więcej informacji dostępnych na kontach w mediach społecznościowych, na stronie internetowej i blogu, tym łatwiej jest konkurentom kraść pomysły, a nawet kontaktować się z klientami. Czasami lepiej jest porozmawiać z klientami prywatnie, aby konkurenci nie mogli zdobyć do ręki zwycięskiej strategie.

Twoja kampania marketingowa

Marketing jest jednym z głównych kluczy do udanego biznesu online. Na przykład, zobacz bardziej udane zintegrowane kampanie marketingowe. Jednym z najczęściej popełnianych przez ludzi błędów jest korzystanie z mediów społecznościowych do ich strategii marketingowej, ale skierowane do każdego i wszystkich, zamiast określonej grupy odbiorców. Gdy masz prawidłową publiczność, media społecznościowe mogą być nieocenionym narzędziem. Na przykład, jednym z najlepszych sposobów na rynku produkt jest dostęp za pośrednictwem aplikacji, a media społecznościowe są najlepszym sposobem, aby ludzie zainteresowani tą aplikacją. Zazwyczaj trwa to mniej niż 2 minuty, aby pobrać aplikację na telefonie komórkowym lub tablecie, więc ludzie są bardziej skłonni to zrobić niż czytać bloga lub oglądać film. Posiadanie aplikacji biznesowej może pomóc Ci zbudować Twoją markę i podekscytować publiczność nowymi produktami i usługami. Niestety, nadal istnieje zbyt wiele firm pozostających w tyle i korzystających z podstaw mediów społecznościowych, aby spróbować i osiągnąć swoje cele marketingowe.

Zmiana tego, co działa

Tylko dlatego, że Instagram pracuje dla innego biznesu, to nie znaczy, że musi pracować dla Ciebie. Jeśli odnosisz wiele sukcesów z jednej ale nie z drugiej strony, nie bądź na tyle głupi, aby inwestować w ten, który nie działa, dopóki nie zobaczysz jakiegoś sukcesu. Jeśli coś dla Ciebie działa, uruchamiaj to i rozwijaj. Na przykład, jeśli jesteś skierowany do kanadyjskich kobiet w wieku od 16 do 50 lat z reklamą sponsorowaną przez Facebook dla tuszu do rzęs, spróbuj rozszerzyć swój zasięg na amerykańskie kobiety. Pukanie do drzwi, które nie będą się otwierać, to strata czasu. To nie znaczy, że nie powinieneś szukać nowych sposobów na zdobycie obyczajów, ale jeśli coś dla Ciebie działa, upewnij się, że doić to wszystko, co masz.

Niewystarczająca treść

Biznes online w rutynie? 5 powodów, dla których to nie działa 3
W tej chwili treść jest Królem, jeśli chodzi o uzyskiwanie wyników online. Nie wystarczy tylko przyciągnąć osobę i przekonwertować ją na klienta, trzeba przetransformować ich na lojalnych klientów. Aby utrzymać ich powrót trzeba dostarczyć im stały strumień świeżej treści, czy to za pośrednictwem mediów społecznościowych lub strony internetowej. Firmy, które popełniają błąd używając tylko świeżych treści raz lub dwa razy w tygodniu, narażają się na ryzyko utraty klientów na rzecz konkurencji.

To nie jest łatwe dla firm, aby zachować ważność online, więc ważne jest, aby Twoja strategia marketingowa była używana codziennie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj