Ulotki przez długi czas były jednym z podstawowych narzędzi reklamowych. Rozdawano je na ulicach, wrzucano do skrzynek pocztowych, opierano na nich zewnętrzne kampanie promocyjne. Obecnie ich rolę przyćmiły nowoczesne narzędzia i reklama w dużej mierze przeniosła się do Internetu. Firmowe profile i fanpage w Social Mediach, newslettery, blogi, podcasty czy filmiki skutecznie promują marki. Nie warto jednak całkowicie rezygnować z tradycyjnej reklamy. Dowiedz się, jak korzystnie zamówić druk ulotek reklamowych.

Ulotki reklamowe – kiedy warto je zamówić?

Ulotki nie są już podstawowym narzędziem reklamowych. Rozdawanie ich w bardzo dużych ilościach sprawiło, że wiele osób przestało czytać zawarte na nich przekazy. Firmy, które działają na lokalnym rynku, nadal jednak chętnie stosują tę formę promocji. Odpowiednio zaprojektowana grafika, ciekawy design i przykuwające uwagę hasła reklamowe to doskonały sposób, aby zwrócić uwagę potencjalnych klientów. O ulotki reklamowe warto zadbać przede wszystkim przed eventami i akcjami promocyjnymi zakrojonymi na szeroką skalę. Rodzinne pikniki w parkach miejskich, koncerty, festyny czy biznesowe imprezy w centrach handlowych to doskonały sposób, aby promować swoją markę. Wiele firm sponsoruje takie wydarzenia i zamawia gadżety, które są rozdawane przez hostessy oraz promotorów. Do drobiazgów reklamowych (np. słodyczy z logo) warto dołączyć ulotki. Warto je zamówić również, gdy planujemy wziąć udział w branżowych targach wystawienniczych, konferencji bądź sympozjum.

Gdzie zamówić druk ulotek reklamowych?

Warto zadbać, aby ulotki były starannie przygotowane. Projekt powinien przyciągać uwagę, być estetyczny i oryginalny, a zarazem dobrze współgrać z identyfikacją wizualną naszej marki. Koncepcję ulotki może przygotować firmowy dział informatyczny (gdy pracuje w nim utalentowany grafik). Z powodzeniem stworzenie takiego projektu można jednak zlecić także na zewnątrz – agencji reklamowej lub drukarni. Obecnie wykonawców można szukać nie tylko na lokalnym rynku, ale także w Internecie. Projektowanie i druk ulotek reklamowych to jedna z podstawowych usług w większości drukarni online. Klienci mogą tutaj wybierać spośród gotowych szablonów, w które zostaną wkomponowane dane ich firmy oraz dostarczone materiały promocyjne. Możliwe jest także zamówienie indywidualnego projektu. Bardzo często istnieje wtedy możliwość zapoznania się ze wstępnym projektem koncepcyjnym i przekazania uwag, które dział graficzny weźmie pod uwagę podczas poprawy.

Druk ulotek reklamowych – jak zlecić?

Zlecanie projektu i druku ulotek reklamowych online jest bardzo proste. Profesjonalne drukarnie bardzo często na swoich firmowych stronach udostępniają narzędzia, które pozwalają wykonać kalkulację wydruku konkretnego nakładu.

Najczęściej zamawiający może wybrać:

  • wysokość nakładu (często konieczne jest zamówienie minimum 200-300 ulotek),
  • format ulotek (np. A5, A6, A4, A3, DL),
  • rodzaj papieru (np. kreda błyszcząca, kreda matowa),
  • gramaturę papieru,
  • kolorystykę ulotki (najpopularniejszy jest dwustronny wydruk kolorowy, ale niektóre firmy wybierają tańszy wydruk czarno-biały czy jednostronny),
  • projekt (własne pliki lub zlecenie wykonania ulotki grafikom zatrudnionym w drukarni).

Czasami przy opcji dostarczania własnego projektu istnieje możliwość sprawdzenia plików przez pracownika (najczęściej sprawdzanie automatyczne jest bezpłatne, a weryfikacja przez grafika dodatkowo płatna).

Po wypełnienie poszczególnych pól, kalkulatory podają przybliżony koszt zamówienia.  Gdy cena i termin realizacji nam odpowiadają, możemy zlecić wydruk ulotek, które zostaną dostarczone pod podany adres przesyłką kurierską.

Sprawdź ofertę druku ulotek reklamowych w drukarni Lobos.promo.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj