Polskie opiekunki osób starszych w Niemczech
Polska jest jednym z głównych dostawców usług opiekuńczych u zachodnich sąsiadów. Wśród niemieckich rodzin polska opiekunka stała się marką. Jest ceniona za swoją wiedzę, empatię i zaangażowanie. Ze względu na duże...
Oprogramowanie ERP dla firm
W obecnych czasach technologia coraz bardziej rozwija się, a co za tym idzie pojawia się coraz więcej oprogramowań, które mają usprawniać działania małych oraz większych firm. Z tą myślą powstał właśnie...
Czym różni się copywriting od content marketingu?
Budowanie silnej pozycji marki w sieci wymaga odpowiedniej formy przekazu dostosowanej do potencjalnego klienta. Z jednej strony tekst, który zamieścimy na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych musi „sprzedawać” swoją...
Potencjał no code, low code i codeless w biznesie
Zastanawiasz się, jak rozwiązania no code oraz low code mogą pomóc w tworzeniu nowoczesnych aplikacji biznesowych? Te technologie są obecnie tak mocno zaawansowanie, iż niemalże każdy startup w kraju powinien zastanowić...
Czym jest voicebot i jak wykorzystać go w biznesie?
Szukasz nowoczesnych i praktycznych rozwiązań, które pomogą Ci zdobyć klientów? Jesteś w dobrym miejscu! Przekonaj się, czym jest bot głosowy i w jaki sposób może wpłynąć na wyniki Twojej firmy. W...
W jaki sposób działa Asana i w czym może pomóc Twojej firmie?
Obecnie pracodawcy robią absolutnie wszystko, aby komunikacja między pracownikami była jak najbardziej zrozumiała i prosta. Dzięki niej bowiem zwiększa się wydajność pracy, a co za tym idzie, także zysków. Dla tego...
Co to jest VPN? Czy warto z tego korzystać?
VPN jest coraz popularniejszy w Europie, obecnie wykorzystuje się go m.in. do strumieniowego przesyłania filmów czy uzyskiwania dostępu do treści ograniczonych w danym państwie. Jak działają Wirtualne Sieci Lokalne? Czy ich stosowanie...
Jak przygotować kampanię, która będzie sprzedawała?
Zastanawiasz się, jak przygotować kampanię reklamową, która przyniesie oczekiwane wyniki i podniesie sprzedaż? Chcesz tworzyć skuteczne reklamy, budować świadomość marki, pozyskiwać klientów? Ten artykuł jest dla Ciebie! Przygotowaliśmy kilka wskazówek, które...
Analiza konkurencji – jak dobrze ją wykorzystać?
Analiza konkurencji jest jednym z najważniejszych fundamentów każdej przemyślanej strategii marketingowej. Obecnie ogromna część potencjału reklamowego marek, produktów i usług przeniosła się do sieci, a prym w tej kwestii coraz mocniej...
Business Intelligence – to to jest i jak może pomóc Twojej firmie?
Business Intelligence, czyli analityka biznesowa, to narzędzie, które wykorzystywane jest przez coraz większą liczbę nowoczesnych przedsiębiorstw na całym świecie. Na czym dokładnie ono polega i w jaki sposób wspomaga firmy w...