Viral Marketing

Viral Marketing — Reklamuj się skutecznie i oryginalnie

Viral Marketing to jednen z bardziej oryginalnych i niekonwencjonalnych sposobów na reklamowanie swojej marki. Marketing wirusowy, który ma rozprzestrzeniać się samodzielnie dzięki intrygującej treści i formie czy amatorski charakter sprawiają, że...

SEO Sklep – miejsce, w którym kupisz usługi SEO

Sklep SEO tak jak sama nazwa na to wskazuje, to miejsce w sieci, w którym można kupić usługi SEO. W dobrych sklepach można liczyć na szerokie spektrum usług i rozwiązań, w...

Jak wpasować się w algorytm Twittera? Najważniejsze statystyki

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wpasować się w algorytm Twittera i zdobyć większą ilość obserwujących? Jeśli tak, to trafiłeś we właściwe miejsce! W dzisiejszym artykule przyjrzymy się najważniejszym statystykom dotyczącym tego...
Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie — Czym jest, dlaczego jest takie ważne i jak pozycjonować swoją witrynę?

Pozycjonowanie własnej witryny to obecnie wymóg i konieczność, jeśli chcemy, aby znajdowała się ona wysoko w wynikach wyszukiwarki Google. Gdy zależy nam na pozyskiwaniu klientów głównie przy pomocy wyszukiwarki, pozycjonowanie własnej...

Marketing Automation – rozwiązanie dla biznesów online

Czym jest automatyzacja marketingu? Automatyzacja marketingu to zaawansowane narzędzie, które umożliwia firmom online automatyzację, personalizację i analizę procesów marketingowych. Za jego pomocą można prowadzić skuteczną i spersonalizowaną komunikację z klientami na...

Biznes online w rutynie? 5 powodów, dla których to nie działa

Wiele osób popełnia błąd myślenia, że otwarcie biznesu online będzie łatwe. Po tym wszystko, co musisz zrobić, to dostać stronę internetową i działa, a klienci przyjdą stadami, prawda? To nie może...

Analiza konkurencji – jak dobrze ją wykorzystać?

Analiza konkurencji jest jednym z najważniejszych fundamentów każdej przemyślanej strategii marketingowej. Obecnie ogromna część potencjału reklamowego marek, produktów i usług przeniosła się do sieci, a prym w tej kwestii coraz mocniej...

Czym różni się copywriting od content marketingu?

Budowanie silnej pozycji marki w sieci wymaga odpowiedniej formy przekazu dostosowanej do potencjalnego klienta. Z jednej strony tekst, który zamieścimy na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych musi „sprzedawać” swoją...

Jak szybko zdobyć popularność na Instagramie?

Frustrującą rzeczą, przez którą musi przejść nowicjusz w Instagramie, jest brak odpowiedniej liczby fanów i brak wiedzy do zaimprowizowania portfolio. Większość użytkowników Instagrama walczy o przyzwoitą ilość fanów, zostawiając wymianę zdjęć....

Ile zarabia influencer? Czy to się opłaca?

Zarabianie na byciu influencerem – kto, korzystając z mediów społecznościowych, zaznajamiając się z artykułami w gazetach, także tych kolorowych, słuchając radio, nie spotkał się z takim wyrażeniem? Niektórzy traktują to jedynie jako...

Wybrane dla Ciebie

7 Rzeczy, które każdy mały biznes powinien robić online

Rozpoczęcie działalności gospodarczej nie jest dla wszystkich. Ryzyko, które podejmują właściciele małych firm może spowodować sporo bezsennych nocy. Najtrudniejsze jest założenie firmy. Każdy niepowodzenie...

Najpopularniejsze w tym miesiącu