Viral Marketing — Reklamuj się skutecznie i oryginalnie
Viral Marketing to jednen z bardziej oryginalnych i niekonwencjonalnych sposobów na reklamowanie swojej marki. Marketing wirusowy, który ma rozprzestrzeniać się samodzielnie dzięki intrygującej treści i formie czy amatorski charakter sprawiają, że...
SEO Sklep – miejsce, w którym kupisz usługi SEO
Sklep SEO tak jak sama nazwa na to wskazuje, to miejsce w sieci, w którym można kupić usługi SEO. W dobrych sklepach można liczyć na szerokie spektrum usług i rozwiązań, w...
Jak wpasować się w algorytm Twittera? Najważniejsze statystyki
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wpasować się w algorytm Twittera i zdobyć większą ilość obserwujących? Jeśli tak, to trafiłeś we właściwe miejsce! W dzisiejszym artykule przyjrzymy się najważniejszym statystykom dotyczącym tego...
Pozycjonowanie — Czym jest, dlaczego jest takie ważne i jak pozycjonować swoją witrynę?
Pozycjonowanie własnej witryny to obecnie wymóg i konieczność, jeśli chcemy, aby znajdowała się ona wysoko w wynikach wyszukiwarki Google. Gdy zależy nam na pozyskiwaniu klientów głównie przy pomocy wyszukiwarki, pozycjonowanie własnej...
Marketing Automation – rozwiązanie dla biznesów online
Czym jest automatyzacja marketingu? Automatyzacja marketingu to zaawansowane narzędzie, które umożliwia firmom online automatyzację, personalizację i analizę procesów marketingowych. Za jego pomocą można prowadzić skuteczną i spersonalizowaną komunikację z klientami na...
Biznes online w rutynie? 5 powodów, dla których to nie działa
Wiele osób popełnia błąd myślenia, że otwarcie biznesu online będzie łatwe. Po tym wszystko, co musisz zrobić, to dostać stronę internetową i działa, a klienci przyjdą stadami, prawda? To nie może...
Analiza konkurencji – jak dobrze ją wykorzystać?
Analiza konkurencji jest jednym z najważniejszych fundamentów każdej przemyślanej strategii marketingowej. Obecnie ogromna część potencjału reklamowego marek, produktów i usług przeniosła się do sieci, a prym w tej kwestii coraz mocniej...
Czym różni się copywriting od content marketingu?
Budowanie silnej pozycji marki w sieci wymaga odpowiedniej formy przekazu dostosowanej do potencjalnego klienta. Z jednej strony tekst, który zamieścimy na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych musi „sprzedawać” swoją...
Jak szybko zdobyć popularność na Instagramie?
Frustrującą rzeczą, przez którą musi przejść nowicjusz w Instagramie, jest brak odpowiedniej liczby fanów i brak wiedzy do zaimprowizowania portfolio. Większość użytkowników Instagrama walczy o przyzwoitą ilość fanów, zostawiając wymianę zdjęć....
Ile zarabia influencer? Czy to się opłaca?
Zarabianie na byciu influencerem – kto, korzystając z mediów społecznościowych, zaznajamiając się z artykułami w gazetach, także tych kolorowych, słuchając radio, nie spotkał się z takim wyrażeniem?
Niektórzy traktują to jedynie jako...